ASOCIJATIVNO UČENJE
Drugo polugodište školske 2013-14.god

"Istine prirode su proste, ljudsko neznanje komplikuje odgovore"

Evo šta kaže nauka

Učenje
•Je proces koji menja ponašanje jedinke naosnovu prethodnog iskustva.
•Se postižu novi odnosi između sadašnjosti i prošlosti.
•Sposobnost adaptacije koja omogućava vrsti da se održi.

Primeri asocijativnog učenja

•Prostorno učenje, predstavlja procesupoznavanje sa sadržajem nepoznatogambijenta.
•Epizodično učenjeobuhvata analizu sećanjana sekvence događaja kome smo prisustvovali.
•Observaciono učenje– nastaje putem posmatranja i imitacije drugih ljudi.

MEMORIJA:
•Sposobnost mozga da zadrži informaciju u sećanje
PAMĆENJE:
•Sposobnost da se  prethodna iskustva pozovu na svestan ili nesvestan nivo,, da se ponovo oživljavaju misliu svesti da se dozovu u sećanje.

Proučavajući učenje putem asocijacija, otkrili smo lakši, brži i zanimljiviji način za učenje i prezentovanje svoga znanja. Kroz redovnu nastavu i NTC- sistem učenja sekciju, postali smo zanimljivi, dobri, predavači koji okupiraju svu pažnju slušalaca.

ARHIVA VESTI